sobota 30. augusta 2014

Back to School #2



! Back to School #2 !


 Back to School sa vracia ! :D V dnešnou článku, by som Vám chcela predstaviť čo mám pripravené na blížiace sa školské dni.Prípadne môžte načerpať inšpiráciu...Poďme na to ! :








DIY zošity 
Maths,French ( Samozrejme mám ich aj viac , ale to by sa sem nezmestilo :D )

My diary 
Diary používam dosť často,keďže mám počas školy mnoho aktivít a potrebujem si ich organizovať aby som sa úplne nezbláznila a našla si čas aj na kamarátov :)

USB
Vynikajúca pomôcka či už na prezentácie alebo hodiny informatiky 


Žiacka knižka
Áno,všetci ju veľmi dobre poznáme a preto nemusím vysvetľovať čo s ňou :D

Pastelky
Na hodiny výtvarnej alebo na projekty, či už na čmáranie...

Perá
Myslím že všetci vedia čo s nimi :)Nemôžu chýbať ani fixky,ceruzky...

Denník
Viacerí z Vás si teraz asi pomyslia, že načo mi je v škole denník...Ale ja ho nosím či už zo zábavy alebo z nudy.Cez hodiny doňo čmáram a neskôr zapisujem čo sa v ten deň stalo :)

To bolo všetko ! Ďakujem za prečítanie :)
ENJOY!




3 komentáre:

  1. Našťastie ja mám výbavu za sebou, karisblok poslúži ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné :) Hlavne tá francúžština... A ten diár je tak pekne jednoduchý :D mám také jednoduché veci rada :)

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť