piatok 5. decembra 2014

Monthly sweethearts Part 5 December 2014


Monthly sweethearts Part 5 December 14


A máme tu ďalšiu časť MS ^^ Už piatu :O Tým, že Vianoce sú predo dvermi je myslím jasné, že to budú vianočné MUST - HAVE. Vybrala som 5 produktov, bez ktorých si tohtoročné Vianoce neviem predstaviť :) Poďme na to : 


I.) Vonná sviečka HOME & DECO
II.) Oriflame - Apple & Cinnamon Soap Bar
III.) Oriflame - Apple & Cinnamon Hand Cream
IV.) Oriflame - Tender Care Cherry Protecting Balm
V.) Hrnček na kávu alebo čaj

I.)


Vonná sviečka HOME & DECO

Cez vianočné obdobie nesmú chýbať vonné sviečky. Veď uznajte, bez nich to nie je tá správna vianočná atmosféra :)Konkrétne táto je z obchodu Kik a stála 1,99 € . Myslela som si, že keď je taká lacná bude oničom, ale hneď ma presvedčila o opaku. Nádherne vonia po škorici :)

My rate : 9.5 / 10

II.)


Oriflame Apple & Cinnamon Soap Bar

Oriflame opäť nesklamal a na Vianoce vymyslel niečo nezabudnuteľné. Toto mydlo vonia úúplne dokonolo - a to po čerstvom jablku a škorici. Po otvorí som si ho dala do izby na " prevoňanie "... Ah, tá vôňa je geniálna a to ho tu mám už niaký ten týždeň :D

kúpiť si ho môžte TU

My rate : 10 / 10

III.)


Oriflame Apple & Cinnamon Hand Cream

Tento výrobok istým spôsobom nadväzuje na ten predtým. Ako aj mydlo, aj krém vonia nádherne po jablkách a škorici. Rýchlo sa vstrebáva do pokožky, krásne ju hydratuje :) Určite ho odporúčam či už pre vás, alebo ako darček blízkym. 

kúpiť si ho môžte TU

My rate : 10 / 10

IV.)


Oriflame Tender Care Cherry Protecting Balm

Zo zimou prichádzajú aj choroby, nádcha a iné veci... Na popraskané pery alebo podráždené miesta pod nosom sú podľa mňa najlepšie tieto hojivé zázraky (článok o nich : tu ). Za neskutočne krátku dobu vám váš problém vyrieši. Krásne vonia po čerešniach. Aj keď k Vianociam moc čerešne nepatria ja vždy vyťahujem tento :D

kúpiť si ho môžte TU

My rate : 10 / 10

V.)


Hrnček na kávu alebo čaj s vianočným motívom

Keď už tu máme tú vianočnú atmosféru, v žiadnom prípade nemôže chýbať hrnček s vianočným motívom. Tento je konkrétne z JYSK-u. Už len stačí zaliať horúci čajík :3

My rate : 9.5 / 10

To by bolo na dnes všetko :)


Aké je vaše MUST - HAVE na December ? Máte už niektorú z vecí ? 





2 komentáre: