pondelok 30. novembra 2015

Winter ? Wonderful !


Čo by som to bola zač, keby poruším svoju tradíciu o Essence limitkách :D Tento raz to bude limitka inšpirovaná zimou. U nás ešte nesneží, ale keď sa pozriem na tieto produkty, okamžite si predstavím zasneženú krajinu. K dostatiu by mala byť od decembra do januára.





01 all ice on me ! 3,99 €

Paletka by mala obsahovať trblietavé a matné tiene, ale určite si na predajni odskúšajte pigmentáciu a výdrž, pretože u Essence nebýva zakaždým 100 %.
rozjasňovač : 01 you melt my heart 3,29 €
lícenka : winter kissed checks 3,29 €

Essence naozaj vie vymýšľať názvy a obaly, o čom svedčia aj tieto dva produkty. Rozjasňovač ma zaujal viac ako lícenka, určite sa po ňom pozriem. Očakávam od neho taký ten poriadny "shimmer" 
01 the frosted 1,99 €
02 the iced 1,99 €
03 the semi matt 1,99 €
04 the crystallized 1,99 €

Laky z tejto limitky budú k dostatiu v 4 typoch : 01 - "zamrznutý" efekt, 02 - "ľadová" šedá, 03 - matná modrá a 04 "kryštalizovaný" finish.
01 if kisses were snowflakes… 3,29 €
02 ...I'd send you a blizzard 3,29 €

Oleje na pery. Myslím, že na toto obdobie sa skvelo hodia, a naviac majú slabý nádych odtieňa na obale. 
02 eye candy 2,19 €
01 cold as eyes 2,19 €

Ceruzka na oči. Mne tá moja na waterline vôbec nedrží, takže sa po tejto pozriem a možno bude lepšie.
balzám : 01 the eternal ice 2,19 €
top coat : 01 a winter's tale 2,19 €

Transparentný balzám s trblietkami pripomínajúci zamrznutý ľad vyzerá naozaj lákavo. Bála by som sa však toho obalu, príde mi, že sa každú chvíľu môže rozbiť. Top coat taktiež obsahuje drobné trblietky a vytvára zamrznutý efekt.
Krém na ruky : 01 you melt my heart 2,19 €
štetec : 01 a winter's tale

Krém na ruky v krásnom zimnom obale. Krémy od Essence mi vyhovujú, čo sa týka hydratácie aj vône, preto tento produkt u mňa nebude chýbať. Duo štetec na očné tiene sa skladá zo špongiového aplikátora a takého polo blendiaceho aplikátora.
Teplý vankúšik : 01 hold me safe and warm
Brmbolcové gumky : 01 it's so fluffy!!!! 1,59 €

Vankúšik sa po aktivácii rozohreje a udrží vaše ruky v teple. Vďaka jeho veľkosti sa pohodlne zmestí do vrecka. Brmbolce na chvoste dodajú správnu vianočnú atmosféru, ale som názoru, že sú skôr pre mladšie slečny :D

To je z tejto limitky všetko ! 

Oslovilo vás niečo ? 






4 komentáre: