štvrtok 24. decembra 2015

Krakow haul

Síce s miernym oneskorením, ale dnes tu pre vás mám sľúbený haul z Krakowa, kde som bola pred pár týždňami.
Nemali sme veľa času behať po obchodoch a ja som si chcela viac užiť mesto ako nakupovanie, preto je toho tak málo :D



Ako prvé tu mám tričko z Orsayu. Klasická čierna farba s bielymi pásikmi a sukničkou naspodku . Je z veľmi príjemného materiálu.



Po Carmexe som neskutočne dlho túžila, preto keď som ho uvidela bolo jasné, že ho musím mať :D
Môžem ho len doporučiť, je naozaj skvelý !


A ako posledné tu mám tieto gumičky zo SIXu. Doteraz som nevlastnila žiadne gumičky typu " á la telefónna šnúra " ale rozhodla som sa, že im dám šancu.



To by bolo všetko !

Prajem vám krásne prežité sviatky !



4 komentáre:

  1. "a lá telefónna šnúra" :D :D tak toto si musím zapamätať :D ...hmm nad carmexom som už pár krát uvažovala či sa oplatí alebo nie ....tak snáď nabudúce ho už tiež vyskúšam :) prajem príjemné prežitie vianočných sviatkov aj keď trošku oneskorene :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne aj tebe ! Ten názov sa mi na to dokonalo hodil :D

      Odstrániť
  2. Tričko vyzerá krásne :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť